Marketingprofesszorok köszöntései

Rekettye Gábor professzor több szempontból is megelőzte korát.
Az elsők között volt és van a mai napig, aki nemcsak oktatja a marketinget, hanem a gyakorlatban is évtizedes tapasztalatot szerzett. A legnevesebb marketing iskolákban képezte tovább magát, mint a Harvard Business School és a Northewestern University Kellogg School of Management.
Az egyik első volt, aki angol nyelvű marketingképzést honosított meg Magyarországon.
Olyan területekről írt magyar nyelven könyvet, melyekről korábban szakcikk is alig volt: az árképzésről, vagy épp a kisvállalati marketingről. Rengeteget tett azért, hogy a Magyar Tudományos Akadémián belül elfogadják a marketinget, mint tudományt.
De nemcsak tudományosan „jó fej”, hanem emberileg is. A Marketingoktatók Konferenciáján mindig biztosra lehet venni, hogy az esti buliban lesz egy jó beszélgetésünk. Így azt is mondhatnám, lazaságban is megelőzte korát.
És még egy utolsó érv, hogy miért: Philip Kotler ma, 2013-ban „Marketing 3.0: Values-Driven Marketing” című előadásával turnézik. Rekettye Gábor épp tíz éve, 2003-ban védte meg akadémia doktori értekezését.
                           És hogy mi volt a címe?   „Az érték a marketingben”

Papp-Váry Árpád
dékán, intézetigazgató főiskolai docens
Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola